sobota, 17 września 2016

Witam, witam i o zdrowie pytam :)

Przychodzę dzisiaj z blogiem na temat kosmetyków marki Oriflame. Moja przygoda z tą firmą właśnie się zaczyna i mam nadzieję, że m.in. dzięki wsparciu ze strony tego bloga uda mi się cieszyć z zadania, którego się właśnie podejmuję.

Na początek może kilka słów o mnie, abyście wiedziały/wiedzieli z kim macie do czynienia po tej drugiej stronie ekranu ;) Na imię dali mi Marysia i jako mała dziewczynka bardzo się z tego powodu awanturowałam. Dorosłam i cóż mogę powiedzieć, czuję się wyjątkowa :) Prywatnie wciąż studentka (chociaż przede mną już ostatnia prostka) mechaniki i budowy maszyn - zupełnie niekosmetyczna sprawa, ale cóż, zawsze miałam skłonności to bycia inną i zostało mi to do tej pory.
Jeśli chodzi o katalogową sprzedaż kosmetyków to znam bardzo dobrze firmę Avon, z uwagi na zajęcie mojej mamy. Aktualnie, jak już wiecie postanowiłam wdrożyć się w Oriflame. Co z tego wyniknie ? Zobaczymy. Sama jestem bardzo ciekawa i nie mogę doczekać się testów produktów i porównywania ich z różnymi innymi.

Tymczasem zostawiam Was z linkiem do najnowszego katalogu (ważny do 26.09.) i już zaczynam myśleć czym zajmę się w kolejnym poście. Jakieś sugestie ? Na pewno zajmę się wyglądem bloga, ale dajcie mi do tego kilka dni. W końcu weekend, odrobina odpoczynku bardzo mi się przyda :)

Witaj w E-katalogu Oriflame

Serdecznie zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz